Dag 12, Hualien - Reisverslag uit Jialulan, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu Dag 12, Hualien - Reisverslag uit Jialulan, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 12, Hualien

Blijf op de hoogte en volg Toos

22 Oktober 2014 | Taiwan, Jialulan

Marco, Nicole en Mika zijn al vroeg opgestaan om de zonsopgang te zien om 5.45u, Siri en ik draaien ons nog een keertje om.
Om half negen stond er een ontbijtje voor ons klaar aan het strand, sandwiches, wafels, guaves, meloen en koffie, da's lekker wakker worden!
Daarna de koffers weer in het busje en op naar de eerste stop, "water running up". Dat was een beekje waar het water de berg óp stroomde, raar gezicht hoor!
Toen naar de Mooncave, een grot met 25.000 tot 28.000 vleermuizen. Siri durfde daar niet in dus ik kwam ook weer goed weg haha. De rest is er met een bootje doorheen gevaren.
Daarna gaan lunchen bij de Sushi-express. Een hele moderne zaak waar de bordjes met sushi op een lopende band voorbij kwamen en je er af kon pakken waar je zin in had. De bordjes moet je bewaren en aan het eind reken je het aantal bordjes af. Dat was genieten!
Daarna naar het Chateau de Chine hotel, hier blijven we twee nachten.
Mika heeft hier nog even gezwommen en om vijf uur zijn we naar een aboriginalshow geweest. Marco kreeg meteen bij binnenkomst een hawaislinger omgehangen, dus die voelde al nattigheid. En halverwege de show werd hij er inderdaad uitgepikt en moest hij meedoen. We hebben vreselijk gelachen!
Vanavond hebben we bij de pizzahut gegeten, onbeperkt eten en drinken. Ze hadden niet alleen een pizzabuffet maar er was ook een groot saladebuffet, kip, noodles, soep, groentes in kokossaus etc. Was lekker!
De kids slapen nu en wij zitten nog even aan een Caramel Machiato.

Tot morgen maar weer!

• 22 Oktober 2014 - 22:32

Wil:

Hallo Toos. wat geniet ik van jullie reis verslag!! lieve groetjes Wil.

• 22 Oktober 2014 - 23:37

Ellie :

Hoi Toos, Jullie beleven van alles zo zit je bij de aboriginalshow en dan met slinger uit Hawai de pizzahut dat alles in een reis door Taiwan. Leuke foto's. Groeten ellie

• 23 Oktober 2014 - 09:05

Trix:

Goedemorgen zusje,
    Oh lui ding om niet naar de zonsopgang te kijken.... hebben we wel vaker gedaan toch, weet je nog met de cruisereis...Nel bleef toen ook lekker liggen.
    Maar de foto is ook mooi hoor.
    Ben ook heel benieuwd wat een Chinees ontbijt is?
    Maar het klinkt allemaal goed,ook lekker veel vis.
    Heb je geen last van de warmte?
    Het was weer leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt,geniet weer lekker verder!!
    Groetjes van Jan,
    Trixxxx

• 23 Oktober 2014 - 18:01

Inge:

Wat leuk om zo jouw reis te kunnen volgen. En wat een mooie reis maak je toch! Geniet er nog lekker van!
    Groetjes, Koos en Inge