nog 12 dagen.. - Reisverslag uit Elst, Nederland van Toos Janssen - WaarBenJij.nu nog 12 dagen.. - Reisverslag uit Elst, Nederland van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

nog 12 dagen..

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Toos

28 September 2014 | Nederland, Elst

Op vrijdag 10 oktober vertrekken we naar Taiwan. Om 16.30 worden we opgehaald en we vertrekken om 20.40u met de KL0807 rechtstreeks naar Taiwan. Ik ga zoveel mogelijk berichtjes plaatsen en ik zou het leuk vinden als jullie me willen volgen.

Liefs,
Toos

  • 05 Oktober 2014 - 18:46

    Ivonne Verbiezen:

    Hallo Toos,
    Hardstikke leuk!!! Is toch fantastisch om zo'n reis te maken!
    Ik ga jullie reis via deze weblog zeker volgen!!
    Heel goede reis en geniet er samen met kinderen en kleinkinderen van!!
    Groetjes en liefs van
    Ivonne Verbiezen uit Wijchen.

  • 05 Oktober 2014 - 19:07

    Geer Verbiezen:

    Hi Toos (en reisgenoten),
    Net als Ivonne zal ik ook regelmatig kijken hoe jullie reis verloopt!
    Geweldig dat jullie je (klein) kinderen op deze manier kennis laten maken met hun "roots"!
    Groetjes
    Geer

  • 09 Oktober 2014 - 10:46

    Marianne En Joop:

    Hallo Toos

    Leuk dat we je zo kunnen volgen.
    Wij wensen jullie een hele mooie reis naar Taiwan.
    We gaan je volgen hoor!!!

    Liefs van Marianne en Joop

  • 10 Oktober 2014 - 21:29

    Wil Van Der Ham:

    Hallo Toos. ik ga elke dag kijken ,en je volgen op deze reis!!! liefs Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elst

Toos

Hier blijf je op de hoogte van mijn reis naar Taiwan.

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7656

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Taiwan

Landen bezocht: