Taipei, dag 3 - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu Taipei, dag 3 - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

Taipei, dag 3

Blijf op de hoogte en volg Toos

13 Oktober 2014 | Taiwan, Taipei

Na het ontbijt werden we door Henry gehaald voor een bezoek aan het kindertehuis waar mika en siri hun eerste paar maanden hebben doorgebracht. We werden ontvangen op de babyafdeling, waar de kleinste pas vier dagen oud was en de oudste zes maanden, ik had er zo eentje mee willen nemen.
Eén verzorgster dook meteen op Mika af, noemde z'n Taiwanese naam en herkende hem meteen.
We hebben twee tassen met kadootjes afgegeven en hebben toen een taxi terug naar het hotel genomen, Henry moest een andere familie ophalen van het vliegveld. De rit in de taxi was vreselijk, het verkeer is hier ongekend druk, alles kriskras door elkaar. Daarna in het hotel een lekkere cappuccino gedronken met wat lekkers erbij en toen met de metro richting de avondmarkt. Dat zouden we gisteren doen maar dat is er niet meer van gekomen.
In de buurt van de markt zijn we gaan eten in een tentje waar niemand engels sprak, dus het was een verrassing wat we zouden krijgen. Daarna naar de nightmarket, een hele gezellige drukke markt, maar zo ontzettend groot dat we nog niet eens de helft hebben gezien. Op een gegeven moment moest ik naar de wc, en dat bleek een gat in de grond te zijn haha. Terug met de metro naar het hotel, even langs de starbucks voor een lekkere caramel macchiato en nu zijn we weer terug in het hotel en liggen de kindertjes al lekker te slapen. Wij gaan de boel inpakken want morgen worden we om 9.00 al opgehaald en gaat de rondreis beginnen!

Tot morgen!

• 13 Oktober 2014 - 16:46

Ellie :

Hallo Toos, Ik moest even met mijn ogen knipperen ik dacht hebben ze daar ook een IKA maar dat zijn de kadootjes vanuit Nederland. Maar na al deze indrukken gaan jullie aan een nieuwe ontdekkings reis beginnen. groeten Ellie

• 13 Oktober 2014 - 16:54

Wil:

Hallo allemaal! ik vind het fijn om te zien,hoe goed het allemaal gaat.En weer leuke foto,s! JaToos dat is me wat op zo,n open gat een plasje doen.het lijkt me wel een heel emotioneel, he als je dan ziet hoe jong er al kindjes in het kinder tehuis zijn. hier alles oke! fijn rond reis! Groetjes aan allemaal!! kus Wil.en ook van Eus natuurlijk weer de groetjes.

• 13 Oktober 2014 - 22:50

Trix:

Wat een leuke spannende dag weer! En dat ze Mika herkende ongelooflijk...Al een hoop meegemaakt deze paar dagen. Gaat het goed met het lopen? Nu weer op naar de volgende dagen... Leuke foto's ook weer Toos. Geniet ervan. Trixxx

• 14 Oktober 2014 - 13:33

Marianne En Joop:

Hallo Toos en familie

Wat maken jullie veel mee (leuke en bijzondere dingen)
    Wat leuk dat jullie al in het kindertehuis zijn geweest en dat ze Mika herkenden...heel bijzonder.
    Wat zullen ze blij geweest zijn met al die mooie cadeautjes.
    Leuk om te horen dat ze daar bijzondere toiletten hebben.Ha,ha
    De foto's waren ook erg leuk
    We blijven jullie volgen hoor.
    Liefs en groetjes van ons voor allemaal.

marianne en Joop

• 14 Oktober 2014 - 16:17

Irene En Piet Hermsen:

Hallo allemaal,
    wat leuk dit te kunnen lezen, zo te zien een mooie,
    en indrukwekkende reis, geniet ervan, wij blijven jullie volgen,
    lieve groetjes, Irene en Piet XX