dag vier, Sunmoon Lake - Reisverslag uit Nantou, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu dag vier, Sunmoon Lake - Reisverslag uit Nantou, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

dag vier, Sunmoon Lake

Blijf op de hoogte en volg Toos

14 Oktober 2014 | Taiwan, Nantou

Vanmorgen vroeg uit de veren, om 06.00 liep de wekker al af.. eerst ontbeten en toen werden we om 9.00 al opgehaald. Alle koffers in het busje want we vertrekken richting het midden van Taiwan, nl Sunmoon Lake. Onderweg hebben we een huis bezocht om te zien hoe de rijken leefden in Taiwan een paar honderd jaar geleden. Daarna nam henry ons mee naar een restaurantje en hebben we heerlijk gegeten. Toen allemaal weer in de bus..na een paar minuten werd de bus stopgezet bij een heel smal steegje, zo smal dat je tegen elkaar aangedrukt wordt als je elkaar wilt passeren. Daarom wordt het steegje ook wel "breast touching alley" genoemd. Vervolgens naar Puli, waar nog met de hand papier gemaakt werd, de kinderen mochten daar een souvenir maken. Inmiddels was het al vijf uur en gingen we richting ons hotel voor de nacht. We zitten in een superdeluxe suite, pal aan het meer! Na het eten hebben we nog een wandelingetje langs het meer gemaakt en was het weer bedtijd.
Morgenvroeg staat er een boottochtje over het Sunmoon Lake op het programma. Het is hier prachtig weer, zonnig en 29 gr. Gelukkig staat er wel wat wind dus het is prima te houden

Tot morgen!

Ps. Als jullie het leuk vinden om marco's versie van de reis te lezen, kijk dan op familievanpoecke.waarbenjij.nu (wel bij het eerste reisverslag beginnen hè? ;-))

• 14 Oktober 2014 - 16:49

Geer Verbiezen:

Hallo Toos en reisgenootjes,

Zo te lezen genieten jullie er wel van. In een heel andere omgeving en dan ook nog met lekker weer. Veel zien, andere gewoontes leren kennen, dus kortom volop genieten. Daarvoor wil je echt ook wel af en toe eens vroeg uit de veren. Natuurlijk ook leuk dat je ons ervan op de hoogte houdt. En Toos.... dat smalle steegje...met die uitdagende naam...volgens mij is er ook zo'n steegje in Amsterdam in de buurt van de Warmoesstraat, maar ja dat is natuurlijk weer heel iets anders dan een Taiwanees steegje!

Groetjes en nog veel genot en plezier!
    Geer, ook namens Ivonne

• 14 Oktober 2014 - 17:15

Miep:

Hallo Toos, ik denk dat je heerlijk aan het genieten bent. Leuk je zo te kunnen volgen . Mooie foto's.
    Groetjes allemaal. Miep

• 14 Oktober 2014 - 20:58

Rob:

Hi Toos,
    het klinkt helemaal geweldig. Ik ben jaloers ? Veel plezier. Liefs Rob en Marielle.