Dag 8, rustdagje in Kenting - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu Dag 8, rustdagje in Kenting - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 8, rustdagje in Kenting

Blijf op de hoogte en volg Toos

18 Oktober 2014 | Taiwan, Kending

Vanmorgen om half acht opgestaan. Heerlijk geslapen! Daarna op naar het ontbijt. Dit ontbijt was heel erg uitgebreid, lekker vers fruit, stervruchten, passievruchten etc..Pancakes met gecondenseerde melk er over, niet echt gezond maar wel heel lekker! ;-)
Na het ontbijt is de rest vertrokken voor een dagtour naar het Nationaal Park. Siri was moe dus die is gezellig bij mij gebleven. We zijn lekker naar het zwembad gegaan, ondanks dat het zo'n groot hotel is, was het heel rustig in het zwembad. Siri heeft zich vermaakt in het water en ik heb lekker met de beentjes omhoog op een heerlijk bed gelegen. Ik werd aan alle kanten in het Chinees aangesproken en Siri had alle aandacht. Op een gegeven moment ging iedereen weg en kwam er iemand naar me toe dat ik wel mocht blijven zitten, maar dat het hotel tussen de middag een uurtje dicht ging. We zijn nog heel even blijven liggen, toen zijn we terug naar de kamer en is Siri even lekker gaan slapen. Ik heb zitten lezen en tegen 15.15 kwam de rest weer terug.
Nicole is d'r bed ingekropen met een migrainepilletje, die had vanaf het ontbijt niks meer te eten gehad en een flinke hikingtocht in de zon met 30 graden op d'r hoofd, dus die had die migraine al aan zien komen.
Helaas was ze nog niet opgeknapt toen we gingen eten, want we gingen lekker seafood eten.
We gingen naar een zaakje waar de levende vis in bakken met water buiten voor de deur stond. Het restaurant was heel erg mooi, we zaten aan een grote ronde tafel met een groot draaiplateau in het midden. Daar kwamen grote gamba's op, zalm, tonijn, inktvis, waterspinazie, sashimi, chinese gebakken rijst, noedels etc..Heerlijk!
Nu een lekkere Caramel Machiato van de Starbucks en dan lekker slapen.

Morgen weer een dag!

• 18 Oktober 2014 - 16:26

Wil:

Toos wat heerlijk al die vis gerechten, en een dagje lekker rustig aan gedaan!!! genieten!!!!!!!!!!!!gr.Wil

• 18 Oktober 2014 - 18:29

Irene En Piet Hermsen:

Een heerlijk rustdagje gehad he, lekker genieten Toos,
    wel jammer voor Nicole met die vervelende migraine,
    ook natuurlijk al die spannig voor de reis, maar zo te zien
    genieten jullie goed overal van, en ik zie Toos, dat je aardig
    met stokjes overweg kan (haha) leuke foto,s, en wat een lekker weertje,
    wij krijgen maandag hier storm, maar vandaag en morgen nog lekker
    weer, nou nichtje, geniet, en doe ze allemaal de groetjes daar,
    Liefs, Irene en Piet

• 19 Oktober 2014 - 17:23

Trix:

Hoi zusje,
    Heerlijk geslapen schrijf je wat goed te horen, slaap je nu wel de hele nacht door??
    Lachen zeg dat het hotel tussen de middag een uurtje dicht gaat,dat vind ik nou zo leuk van andere landen,andere leefstijl,ander eten... Oh ja over eten gesproken wil jij niet meer over al die lekkere etentjes schrijven...haha ik krijg er zo'n zin in Mmm.
    Nee hoor grapje ,schrijf maar lekker op ik geniet gewoon mee.
    Wat jammer dat Nicole migraine kreeg,en jou been? Gaat het wat beter nu je af en toe rust neemt,of werkt de olie al?
    Geniet maar weer lekker van de nieuwe dag,hier regent het een klein beetje en veel wind...
    Voorzichtig,liefs Trixxx