Dag 9, Kenting - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu Dag 9, Kenting - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 9, Kenting

Blijf op de hoogte en volg Toos

19 Oktober 2014 | Taiwan, Kending

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn we weer op tijd opgestaan, lekker uitgebreid ontbeten en om 10.00 heeft Henry ons opgehaald.
We zijn vandaag naar het Nationaal Aquarium geweest. Henry heeft ons voor de deur afgezet en zou ons om 15.00u weer komen halen.
Het was een soort Burger's Ocean, maar dan veeeeeeel groter. We hebben zeehondjes gezien, haaien (ja, die zwemmen hier ook..), dolfijnen..vanalles.
Daar hebben we ook geluncht en op een gegeven moment moesten we nog bijna haasten om op tijd weer terug bij Henry te zijn.
Hij heeft ons weer bij het hotel afgezet en toen zijn Mika en Marco naar het waterpark van het hotel geweest en Nicole, Siri en ik zijn lekker naar het zwembad geweest. Nu eten we iets makkelijks en dan gaat de rest naar de nightmarket, ik blijf thuis om het koffer vast in te pakken en m'n haar te wassen.
Morgen worden we om 11.30 weer opgehaald.

Ik heb al twee dagen m'n stok niet meer nodig gehad, hopen dat het zo blijft!

Ik plaats later nog wat fotootjes.

Groetjes, Toos

• 19 Oktober 2014 - 16:30

Wil.:

Wat goed Toos dat het zonder stok weer goed gaat, heeft het flesje waarschijnlijk toch geholpen. Ook wel even lekker zo,n avondje voor jezelf! geniet er van! liefs wil.

• 20 Oktober 2014 - 19:31

Trix:

Hoi Toos,
    Haartjes gewassen en koffer gepakt...
    Fijn zeg dat het goed gaat met je been.
    Nu weer lekker genieten van al het moois daar en heerlijke eten.
    Leuke foto's weer,je kunt ook echt zien dat de kids genieten!
    Doe voorzichtig,en geniet.
    Liefs van ons Jan en Trixxx