Dag 11, Pakelang - Reisverslag uit Jialulan, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu Dag 11, Pakelang - Reisverslag uit Jialulan, Taiwan van Toos Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 11, Pakelang

Blijf op de hoogte en volg Toos

21 Oktober 2014 | Taiwan, Jialulan

Na een Chinees ontbijt zijn we om 11.00u weer vertrokken uit ons Spahotel. We begonnen de trip bij Sansiantai, dat is een eilandje in de Pacific ocean en is verbonden met het vaste land met een hele mooie brug met acht bogen. Siri en ik hebben hem vanaf een afstandje gezien want het die acht bogen bestonden uit alleen maar traptreden. En het was 31 graden, dus we zijn met z'n tweetjes lekker in de schaduw op een bankje blijven zitten. Ik als enige westerling was daar een grotere attractie dan die brug dus we werden door heel veel taiwanezen aangesproken. We konden er niks van maken haha.
Daarna nog even langs een visafslag en toen naar ons hotel.
We sliepen in een boathouse, pal op het strand. We moesten zelfs over het strand rijden om er te komen. Voor mij was er speciaal een kamer op de begane grond maar dat was in een bijgebouwtje. Nicole en Siri zouden bij mij slapen en Marco en Mika hadden een vierpersoons kamer in het boathouse zelf, op de eerste verdieping. Toen we de deur van onze kamer open deden, kwamen de beestjes ons al tegemoet en er schoten er meteen een paar onder het bed, dus toen zijn we maar met z'n vijven boven in het boathouse gaan slapen, was even krap maar alles beter dan beestjes. Onderweg hiernaartoe was henry nog even gestopt om inkopen te doen voor het avondeten, we gingen bbqen op het strand. Dat was erg leuk, lekker gamba's en twee soorten vis, kip, brood, wijn, heerlijk. De eigenaar van het boathouse pakte z'n gitaar en zo hadden we livemuziek tijdens het diner!
Daarna lekker ons bedje in, de wekker vroeg gezet om de zonsopgang te kunnen zien op het strand. (ik en Siri blijven lekker nog even liggen haha)

• 22 Oktober 2014 - 22:51

Trix:

Prachtig Toos die aandacht komt door je blonde haren...
    Jammer dat je het niet kan verstaan.
    Jullie hebben weer leuke dingen meegemaakt, maar beestjes brrrr dat zijn wij niet zo gewend...
    Wat zullen dat mooie foto's zijn op het strand,ben benieuwd!
    Ik moest je de groeten doen van Nel.
    Nu ga ik je volgende verhaal lezen.